NERİUM - ZAKKUM BİTKİSİ

zakkum 




NERİUM - ZAKKUM



Zambakgiller (Apocynaceae) familyasından olan Zakkum tüm Akdeniz boyunca yaşam alanı bulmaktadır.

4 metreye kadar boylanabilen. 3 metreye kadar yayılma gösterebilen, yerden dik dallanan çalılardır.

Çiçekler terminal durumlu, huni gibi pembe veya beyaz renktedir.
Park ve bahçe düzenlemelerinde kullanılır.

Yazın çiçeklenen ve uzun bir çiçeklenme devresine sahip olan Zakkum'un meyvesi bakla şeklindedir.

zakkum 2

zakkum 3

zakkum 4

zakkum 5

zakkum 6

zakkum 7

zakkum 8

bahçe peyzaj, toptan çiçek, bahçe çiçekleri üreticiden, bayındır daki seralarımızda yetiştirdiğimiz çiçek ve fidanlarla toptan ve perakende satışlarımızla hizmetinizdeyiz.

bahçeme fidan almak istiyorum, bahçeme çiçek almak istiyorum, bahçeme ağaç almak istiyorum, nereden çiçek alınır, nereden fidan alınır, nereden ağaç alınır... tüm bu soruların cevabını üreticisinden, bizden alabilisiniz.

Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. Bodrum da yasiyorum ve büyümüs zakkum almak istiyorum. en az 50 adet alacagim. ne yapabilirim

    YanıtlaSil